FAQ / Veel gestelde vragen

PRODUCTEN

Kan ik u bellen voor informatie en adviezen met betrekking tot een aankoop?
Wij blijven tot uw beschikking! Maar vergeet niet de informatie te controleren die u kunt vinden op de productpagina aan de rechterkant en onderkant van de productfoto "Meer informatie". Ze kunnen nuttig zijn: denk daarbij vooral om te informeren naar de grootte, kleur en type lamp (LED, halogeen...), al of niet meegeleverd. De productfoto's kunnen ook veel helpen bij uw keuze dus voel u vrij om naar ze allemaal te kijken.

Echter, als er ook maar enige twijfel blijft bestaan, we zijn te uwer beschikking per e-mail op info@kosilamp.nl, dus aarzel niet om ons te contacteren!

Wat zijn de meest economische lampen?

Wij bieden onze klanten een ruime keuze aan LED lampen zoals plafond lampen, kroonluchters en wandlampen. LED dat de wereld van vandaag heeft doen revolutioneren.

Inderdaad, deze technologie verbruikt zeer weinig energie waardoor uw energiefactuur lager zal uitvallen. Daarnaast heeft het ook een langere levensduur. Dus aarzel niet langer meer en start ook met de aanschaf van LED!

Heeft de verlichting ook bijgevoegde installatie-instructies?

De verlichtingen die speciale installatie vereisen zijn altijd geleverd met montage-instructies. Echter, sommige verlichtingsproducten worden aangeraden enkel door gespecialiseerde technici te laten installeren. Voor vragen betreffende de installatie van de lampen kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice per telefoon per e-mail op info@kosilamp.nl.

Wat is de garantietermijn?

Al onze producten hebben minimaal 1 jaar garantie vanaf de besteldatum. Sommige producten hebben een verlengde garantie. In deze gevallen zijn de voorwaarden en de duur van de garantie bijgevoegd bij het orderformulier dat dat bij het product geleverd wordt. Ze dekken geen schade, breuken of storingen als gevolg van non-conformiteit van de gebruiksvoorwaarden. 

ORDER

Hoe kan ik mijn factuur ontvangen?

Tijdens de validatie van uw bestelling wordt u automatisch een bevestiging mail gestuurd met uw factuur.

Als u het niet hebt ontvangen, kunnen we contact met ons opnemen via e-mail op info@kosilamp.nl

Hoe een product bestellen dat niet in voorraad is?

Al onze producten zijn meestal in voorraad en klaar om te verzenden op dezelfde dag als de bestelling is gedaan. Echter, mocht het zijn dat een product niet op voorraad is en u toch geïnteresseerd bent, contacteer ons dan per e-mail op info@kosilamp.nl.

Ik ben een professionele klant of een bedrijf, hoe kan ik spreken met de PRO-service?

Professional (ontwerper, interieur designer...) of onderneming (restaurant, hotel, winkel, handel...) van alle soorten en maten, onze PRO service staat tot uw beschikking  op 085 8885371 en info@kosilamp.nl voor elk project of aankoop en wij bieden u:

- Een breed scala van verlichting en meubilair op voorraad of op maat gemaakte bestellingen
- De beste prijzen gegarandeerd
- Gelijktijdige afhaal vanuit ons magazijn (afhankelijk van beschikbaarheid) of zo spoedig mogelijk op bestelling

LIVERING

Met welke transporteur werkt u voor de levering van producten?

Pakketten met lampen worden geleverd per post via DPD. Voor zeer grote leveringen gebruiken we specialisten en worden pakketten afgeleverd bij de klant tegen handtekening.

Het is helaas niet mogelijk om een specifieke gewenste leveringstijd door te geven. Als u niet aanwezig kunt zijn gedurende de dag, dan raden wij u aan een alternatieve afleveradres op te geven, zoals uw werkplek, buren, enz.

Wat zijn de leveringskosten en de levertijd?

Alle tarieven en leveringstermijnen zijn gedetailleerd op de pagina “levering”.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Dankzij het tracking-nummer, dat naar u gemaild wordt wanneer het pakket is verzonden, kunt u de status op elk gewenst moment bijhouden door te hier te klikken.

BETALINGEN

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Wij bieden 3 volledig veilige betalingsmogelijkheden: Visa / Mastercard, PayPal en bankoverdracht. Voor meer informatie over deze 3 betalingsmethoden kunt u hier klikken.

TERUGZENDING EN TERUGBETALING

Hoe uw bestelling te retourneren?

U hebt een herroepingsrecht gedurende 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Tijdens die 14 dagen als het ontvangen product niet voldoet aan uw wensen, kunt u het ons geheel conform de daarvoor gebruikelijke voorwaarden voor eigen rekening per post (naar eigen keuze) terugsturen naar ons Europees distributiecentrum: KOSILUM, 120 Allée des Erables, 93420 Villepinte, Frankrijk. Graag zien wij de producten in originele staat (zoals u het heeft ontvangen) en verpakking tegemoet komen. Na ontvangst van uw pakket in goede staat in ons kantoor, zal binnen 14 dagen een terugbetaling van uw order plaatsvinden.

Voor een retractie, dank om ons rechtstreeks het retourformulier met het retourpakket te sturen of per e-mail te zenden naar info@kosilamp.nl

Wie adresseer ik mijn klachten?

Klant tevredenheid is onze prioriteit. Onze klantenservice staat tot uw beschikking voor claims per e-mail op info@kosilamp.nl.

Voor verdere vragen ...

E-mail

U kunt per e-mail contact met ons opnemen 
info@kosilamp.nl

Telefoon

staat onze customer service te uwer beschikking van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 13u30 tot 17u30 op
085 8885371

Product toegevoegd aan verlanglijstje